Ez aztán az emlékezetes reklámkampány! Felfordul tőle az ember gyomra, de a memóriájába garantáltan beleég a kedves vásárlónak. Hogy mit népszerűsítettek ezzel a módszerrel? Egy számítógépes játékot, a Resident Evil hatodik részét, amiben zombikat kell ölni.
A londoni Smithfields húspiacon szeptember végén szebbnél szebb emberi testrészeket állítottak ki, és nem csak a rajongókat fogadták tárt karokkal. Természetesen nem valódi kezeket és lábakat pakoltak ki a húspultra, de a hatás holtbiztos volt.
– Elképesztő ötletnek tartom, hogy így harangozták be a játékot. Úgy éreztem magam, mintha én lennék az egyik főszereplő – áradozott az egyik fiatal fanatikus. Persze a játékot egyáltalán nem ismerő, gyanútlan háziasszonyok alaposan felháborodtak a látványon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.