Sokkolta a háziasszonyokat a morbid reklámkampány

morbid
PUBLIKÁLÁS: 2012. október 03. 10:30
Naturalista ötlettel állt elő egy számítógépes játékokat gyártó cég. Disznóhúsból formált emberi testrészekkel reklámozta termékét.
Bors

Ez aztán az emlékezetes reklámkampány! Felfordul tőle az ember gyomra, de a memóriájába garantáltan beleég a kedves vásárlónak. Hogy mit népszerűsítettek ezzel a módszerrel? Egy számítógépes játékot, a Resident Evil hatodik részét, amiben zombikat kell ölni.

A londoni Smithfields húspiacon szeptember végén szebbnél szebb emberi testrészeket állítottak ki, és nem csak a rajongókat fogadták tárt karokkal. Természetesen nem valódi kezeket és lábakat pakoltak ki a húspultra, de a hatás holtbiztos volt.

– Elképesztő ötletnek tartom, hogy így harangozták be a játékot. Úgy éreztem magam, mintha én lennék az egyik főszereplő – áradozott az egyik fiatal fanatikus. Persze a játékot egyáltalán nem ismerő, gyanútlan háziasszonyok alaposan felháborodtak a látványon.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.