Aktuális

Sokkolta a háziasszonyokat a morbid reklámkampány

Bors

Létrehozva: 2012.10.03.

Naturalista ötlettel állt elő egy számítógépes játékokat gyártó cég. Disznóhúsból formált emberi testrészekkel reklámozta termékét.

Ez aztán az emlékezetes reklámkampány! Felfordul tőle az ember gyomra, de a memóriájába garantáltan beleég a kedves vásárlónak. Hogy mit népszerűsítettek ezzel a módszerrel? Egy számítógépes játékot, a Resident Evil hatodik részét, amiben zombikat kell ölni.

A londoni Smithfields húspiacon szeptember végén szebbnél szebb emberi testrészeket állítottak ki, és nem csak a rajongókat fogadták tárt karokkal. Természetesen nem valódi kezeket és lábakat pakoltak ki a húspultra, de a hatás holtbiztos volt.

– Elképesztő ötletnek tartom, hogy így harangozták be a játékot. Úgy éreztem magam, mintha én lennék az egyik főszereplő – áradozott az egyik fiatal fanatikus. Persze a játékot egyáltalán nem ismerő, gyanútlan háziasszonyok alaposan felháborodtak a látványon.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek