A divatáruüzletek között álló, hústermékeket, élelmiszert kínáló bolt kialakítását az ékszerüzletek fényűzése jellemzi; legmeglepőbb részletei pl. egyenesen a luxusszínvonalat megtestesítő Luis Vuitton világmárkát idézik.
Például az a megoldás, hogy a napi ajánlatot muzeális ritkaságként üvegbúra alá helyezve biztonsági kamerák kereszttüzében állítják ki. A beérkező friss árut üvegfal mögött dolgozzák fel a kíváncsi vevők szemei előtt, látványkonyhaszerűen kialakított hűtőhelyiségükben, melynek hátfala a kivitelezés közben feltárt eredeti homokkő falazat.
Kirakatai kettősfalú üveg mögött temperálva biztosítják a folyamatosan változó kínálat ideális bemutatását. Az enteriőrt rozsdamentes acél és rézfelületek, illetve fa és márványburkolatok jellemzik. A meleg tónusú fa otthonossá teszi a funckiójából adódóan steril helyiségeket, ugyanakkor a klasszikus európai boltok romantikus hangulatát is felidézi a látogatóban. Legeredetibb megoldása azonban az a látszólagos onix-kőfal, mely valójában a Himalájából importált sótéglákból épült, és mely látványelemi értékén túl, a levegő sterilizálását és a húsok ízesítését, tartósítását is elősegíti.
A kompozíciót rejtett világítás és antik használati tárgyak teszik teljessé. Hátsó, másodlagos funkciójú terei szintén nem szűkölködnek látnivalókban. A személyzeti étkezőt, mely egyben tárgyalóként is üzemel, a hentesdinasztia történetét áttekintő régi fotókkal dekorált falfelületek övezik, de a mosdókban és a kilincseken is visszaköszön a kolbászmotívum.
Belsőépítészet: Dreamtime Australia Design
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.