Az első, aki megérkezik az olvasópróbára, utál késni. Az utána szállingózó fiatal kollégákra kedvesen mosolyog, és bár árad belőle a barátságosság, érezni a levegőben, hogy tisztelik, de tartanak is tőle a fiatal színészek.
Amikor erről kérdezzük, válasz helyett az ujjain kezdi el számolni, hogy hány évtizedet dolgozott színházban. Aztán amikor a hetedik ujja is emelkedni kezd, az ölébe ejti a tenyerét, és azt mondja:
– Na jó, maradjunk a hatvannál! Ennyi év, és az a rengeteg szereplés színházakban, filmekben, ad valami olyat a fiataloknak, hogy ha meglátnak engem, azt mondják: Az anyját! Ez még mindig él? És még dolgozik? Ez reményt ad nekik, ezek szerint még ebben a korban is lehet dolgozni.
Bodrogi Gyula Shakespeare egyik legnépszerűbb művében, a Vízkereszt, vagy amit akartok című darabban lép a Szegedi Szabadtéri Játékok hatalmas, ezer négyzetméteres színpadára, hogy négyezer ember előtt szerepeljen.
– A nagy színpad az nem annyira megterhelő, mint a nagy meleg! – mondta, majd azt is elárulta a Bors olvasóinak, hogy érzi magát mostanában: – Úgy szoktam mondani, ebben a korban már nem lehet azt válaszolni, hogy igen, jól vagyok. Átmenetileg jól vagyok!
Stohl Andrást igazán mély lelki barátság fűzi Bodrogi Gyulához. A fiatal színész szerint idős kollégájából árad az életbölcsesség. Annyira kedveli és tiszteli, hogy apának hívja. Minderről a Nemzet Színésze így beszélt egy korábbi interjúban:
– Nem emlékszem, hogy mikor alakult ki köztünk ez a szoros kapcsolat. A színház és a vadászat a közös vonal. Mindkettő ősi foglalkozás. Érzelmeken alapul, készség kell hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.