Kimagasló eredményt ért el csoportszinten a MediaVivantis Zrt.: a médiavállalat minden idők legjobb főműsoridős heti átlagát érte el két csatornájával, a LifeTV-vel és az OzoneTV-vel a legfontosabb, 18-59-es kereskedelmi célcsoportban, a 14.héten. A csoportszintű siker - amely nagyban köszönhető a LifeTV sajátgyártású műsorainak – az egyes csatornák számára egyéni rekordot is hozott.
Az OzoneTV az elmúlt négy év legjobb teljesítményét nyújtotta teljes napon valamint főműsoridőben egyaránt a fő kereskedelmi célcsoportnak számító 18-59-es korosztály körében.
A MediaVivantis másik csatornája, a LifeTV pedig idei csúcsát döntötte meg azzal, hogy
főműsoridőben az idei év eddigi legjobb heti átlageredményét érte el a 18-59-es célcsoportban.
A LifeTV kiváló heti átlageredményéhez nagyban hozzájárultak a főműsoridős, sajátgyártású műsorok múlt pénteki eredményei.
Az Összezárva Hajdú Péterrel című műsor Köllő Babett szereplésével képernyőre kerülő legutóbbi epizódja az idei széria legnépszerűbb adásának bizonyult mindkét kereskedelmi célcsoportban. A műsor a 18-59-es célcsoportban (2,34% shr) és a teljes lakosság körében (2,27% shr) a TOP10 legsikeresebb csatorna közé repítette a LifeTV-t, amely mindkét célcsoportban az előkelő nyolcadik helyet érte el a műsor adásideje alatt, a több mint 110 magyar nyelvű csatorna közül!
A talkshow reality mellett a LifeTV másik, szintén sajátgyártású műsora a Van életünk! is remekelt. A sztárok életét bemutató napi reality múlt pénteken eddigi legmagasabb közönségarányát hozta (1,75% shr) a legfontosabb, 18-59-es kereskedelmi célcsoportban. A hétről hétre egyre népszerűbbé váló műsor heti átlagát tekintve is csúcsot döntött az említett korosztály körében 1,51%-os közönségarányával, megtriplázva induláskori piaci részesedését!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.