Aktuális

Ennél undorítóbban még nem akartak tejet eladni

Bors

2017. szeptember 28. csütörtök 22:00

Egy japán cég 30 bizarr másodpercben arra kívánja buzdítani az embereket, hogy vásárolják az ő általa forgalmazott tejet - írja a The Sun magazin. Az élelmiszergyártó idegenként ábrázolja a tehenet, ami ennek megfelelően csészealj alakúak, lába nincs, de egy tőggyel azért rendelkezik, amely képes arra, hogy pont beletaláljon minden kedves szomjas gyerek poharába egyszerre, amit felé nyújtanak.

Állítólag erre azért van szükség, mert bár Európában is csökken a tejfogyasztás éves szinten, még mindig jóval többet iszunk, mint ők. Önnek meghozta a kedvét ez a reklám egy pohár tej elfogyasztására?

Egyéként az egész kampány erre a tematikára épül:

Itt anyunak mentek el otthonról, hiszen a kertben felfelé nyújtja a keverőtálat, hogy tejet kapjon

Itt pedig kiderül, hogy a gravitáció egy hülyeség, a tej nem a földre, hanem az űrhajóba folyik, ha már folyik

  

További cikkek

Tűz

Halálos áldozata is van a hajnali budapesti kórháztűznek -Fotók

Tűz

Tűz ütött ki a fővárosi Szent Imre kórházban

Ez is érdekelhet

mandiner.hu

Kaszab Zoltán (Vasárnap): Saját bukására játszik a baloldal?

borsonline.hu

„Soha nem fog meggyógyulni” – Sokkoló diagnózist közöltek a 3 hetes kisfiú anyukájával

origo.hu

Hírességek, akik saját éttermet nyitottak, de azzal nem lettek sikeresek

hirtv.hu

Menet közben leállt egy repülő mindkét hajtóműve

vaol.hu

Felborult egy autó Tömörd közelében, megsérült a sofőr - fotók

vg.hu

Új roncsprogrammal szabadulnak az autómatuzsálemektől

mandiner.hu

Kiemelt nemzeti érték lett a Székely himnusz

nemzetisport.hu

Férfi kézi Eb: bombameglepetés – Izland feltörölte a padlót a franciákkal!

ripost.hu

Ez a három csillagjegy mindig előbb mondja ki: Szeretlek