– Két évtizedes adósságot törlesztettünk – jelentette ki Dabóczi Kálmán, a BKK vezérigazgatója utalva arra, hogy 1996-ban, a híd átadása után nem sokkal be kellett volna indulnia a villamosforgalomnak is. – Örülünk, hogy a híd nem szakadt le – viccelődött –, de bevallom: nem voltak álmatlan éjszakáim a terhelés miatt. Minden apró csavart átnéztünk, egy hosszú folyamat végén járunk. Ha kell, az ókori mérnökök módszerét is vállalnám, azaz aláállnék – szögezte le.
A terhelési próba gond nélkül lezajlott, a híd mindössze néhány centiméternyit mozdult ki a brutális súly alatt. A procedúrát a Nemzeti Közlekedési Hatóság írta elő, mert immár az 1-es villamos is járni fog a hídon, hiszen meghosszabbították az útvonalát a Fehérvári útig.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.