Óriási torlódásokra számíthatnak a Budaörsi utat használó autósok jövő év végéig. Ma megkezdődött a kétszintes közúti csomópont kiépítése az M4-es metróprojekt részeként.
Türelemjáték Legalább egy évig kerülhetnek türelmet próbáló helyzetbe az M7 és az M1 be- és kivezető szakaszánál közlekedők. A 2015 végéig tartó építkezés alatt a közúti forgalom továbbra is kétszer három sávon haladhat, de számítani kell sávelhúzásokra és 50 kilométeres sebességkorlátozásra.
A Budaörsi úton 2015 végéig megvalósuló új, kétszintes közúti csomópont megkönnyíti az M4-es metróvonal elérését, akadálymentes gyalogos- és kerékpáros-kapcsolatot biztosít Sasad és Őrmező, illetve az Etele tér között.
A közúti csomópont építése három fő ütemben zajlik. A 2014 végéig tartó elsőben a középső elválasztó sávban ideiglenes út készül az építési forgalom számára. Jövôre, az év elejétől épülnek meg a főpálya alatti visszafordító közúti sávok, amelyek közúti kapcsolatot tesznek lehetővé a metróvégállomás felé. Az egyik új átjáró a Beregszász út–Alsó Beregszász úttól északkeletre, a másik délnyugatra létesül.
A 2015 őszén induló ütemben új jelzőlámpás csomópontok épülnek a második ütemben létesülő aluljárókhoz. A Bozókvár utca és a Sasadi út közötti gyalogos-felüljáró megszűnik, helyette kerekes székkel és kerékpárral is igénybe vehető rámpákkal gyalogos-aluljáró épül.
Szerettük volna megtudni a Budapesti Közlekedési Központtól, hogy az autópályán közlekedők mire számíthatnak az építkezés alatt, ami a jövő nyári balatoni szezont is érinti, hogy a torlódások elkerülésére lesznek-e menekülőutak. Azt a választ kaptuk, hogy egy megállapodás szerint minden, az építkezéssel kapcsolatos kérdésre a DBR Metró Projekt Igazgatósága adhat tájékoztatást, de őket a hosszú hétvégén nem sikerült elérni.