Türelemjáték Legalább egy évig kerülhetnek türelmet próbáló helyzetbe az M7 és az M1 be- és kivezető szakaszánál közlekedők. A 2015 végéig tartó építkezés alatt a közúti forgalom továbbra is kétszer három sávon haladhat, de számítani kell sávelhúzásokra és 50 kilométeres sebességkorlátozásra.
A Budaörsi úton 2015 végéig megvalósuló új, kétszintes közúti csomópont megkönnyíti az M4-es metróvonal elérését, akadálymentes gyalogos- és kerékpáros-kapcsolatot biztosít Sasad és Őrmező, illetve az Etele tér között.
A közúti csomópont építése három fő ütemben zajlik. A 2014 végéig tartó elsőben a középső elválasztó sávban ideiglenes út készül az építési forgalom számára. Jövôre, az év elejétől épülnek meg a főpálya alatti visszafordító közúti sávok, amelyek közúti kapcsolatot tesznek lehetővé a metróvégállomás felé. Az egyik új átjáró a Beregszász út–Alsó Beregszász úttól északkeletre, a másik délnyugatra létesül.
A 2015 őszén induló ütemben új jelzőlámpás csomópontok épülnek a második ütemben létesülő aluljárókhoz. A Bozókvár utca és a Sasadi út közötti gyalogos-felüljáró megszűnik, helyette kerekes székkel és kerékpárral is igénybe vehető rámpákkal gyalogos-aluljáró épül.
Szerettük volna megtudni a Budapesti Közlekedési Központtól, hogy az autópályán közlekedők mire számíthatnak az építkezés alatt, ami a jövő nyári balatoni szezont is érinti, hogy a torlódások elkerülésére lesznek-e menekülőutak. Azt a választ kaptuk, hogy egy megállapodás szerint minden, az építkezéssel kapcsolatos kérdésre a DBR Metró Projekt Igazgatósága adhat tájékoztatást, de őket a hosszú hétvégén nem sikerült elérni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.