Nem csak lelkileg, testileg is lemezteleníti magát Farkas Tamás a színpadon. Az Operettszínház ifjú tehetsége színháztörténeti pillanatra vállalkozott annak érdekében, hogy minél élesebb tükröt tartson a nézők elé.
Ilyenre még nem volt példa, az opera műfajától szokatlan módon az Operettszínház fiatal színésze meztelenül énekel Vidovszky László Nárcisz és Echo című kortárs darabja főszerepében.
Farkas Tamás végzős színésztanoncként nem sokáig mérlegelt, hogy vállalja-e a szakmailag és lelkileg is egyaránt megterhelő feladatot. – Először elgondolkodtam, hogy mit tartok jónak és mit nem. Az futott át rajtam, hogy nem lehet kihagyni egy ilyen kitörési lehetőséget a pályám elején. A rendező, Somogyi Szilárd látott bennem fantáziát, és tudta rólam, hogy képes vagyok rá, mert ehhez színészi és énekestechnikai képesség is szükséges egyszerre. Éppen ezért büszke vagyok arra, hogy egy ilyen operai szerepet eljátszhatok, hiszen olyan nehéz dolgokat kell benne kiviteleznem, amikre azt gondolom, nem sokan képesek. Pláne nem ilyen fiatalon – magyarázta lelkesen a fordulatokkal és erotikával telei darab 21 éves főszereplője.
A Nárcisz és Echo darabban ugyan meztelen Tamás, de férfiasságát végig takarja
Tamás lélekben már arra is felkészült, hogy az Operettszínház kis terű Raktárszínháza után júniusban a Miskolci Operafesztivál nagyközönsége előtt is megszabadul a textiltől.
Úgy érzi, egy színésznek nincsenek gátlásai, minden olyat, amit nem tagad meg magától, megtesz. – A rendezés nagyon korrekt, nem a meztelenkedésen van a hangsúly. A darab minden pillanata arról szól, hogy az embereket ráébressze, mit képesek tenni egy olyan személlyel, aki másként gondolkodik, mint ők. Mindezt hátborzongatóan szép zenére – tette hozzá Tamás.