A kínai piac mentette meg az európai gyártók többségét az elmúlt évek válságos időszakában, hiszen míg a vén kontinensen visszaesett a kereslet, addig a kínaiak évente húsz százalék feletti növekedést generáltak.
A Pekingi Autószalon sokáig csak egy volt a világ ezernyi kiállítása közül, manapság viszont lassan hasonló méretben készülnek a gyárak a bemutatóra, mint a genfire, a frankfurtira vagy a detroitira. Számos világújdonság került a pódiumokra idén, s a világ a kínai gyárak minőségi fejlődéséről is meggyőződhetett.
A titok a pénzben rejlik, a távol-keleti gyártók – mondhatjuk bátran – felvásárolták az európai mérnököket az új modellek fejlesztéséhez, és az első igazi saját típusok mostanság kezdik meg pályafutásukat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.