Érdekes megoldást választott termékei reklámozására egy lengyel koporsógyártó cég. A vállalkozás látványos aktnaptárral népszerűsíti termékeit, de sokak szerint szexista és megalázó a reklámfogás.
A lengyel Lindner koporsógyár meztelen nőkkel árusítja koporsóit 2014-es naptárján. A provokatív reklámot már öt éve alkalmazzák, annak ellenére, hogy rengetegen tiltakoznak ellene, a módszer ugyanis sikeres.
Az idei kiadáson a hölgyek zöld környezetben pózolnak a koporsókkal, miközben csak némi festék takarja testüket, és bár kétségkívül ízléstelennek tűnnek a képek, „enyhítő körülmény”, hogy a piaci verseny a temetkezési szektorban is nagy. Az a vállalkozás, amely nem tud kitűnni, halálra van ítélve. Zbiegnew Lindner, a cég alapítója is.
– Nem értem, miért rezzennek össze, amikor egy temetkezési cég nem a hagyományos módon reklámoz. A koporsó nemcsak a végső nyughelyünk, hanem egy termék is, amelynek szüksége van marketingre. Ilyen szempontból miért más egy ruha vagy egy ékszer? – nyilatkozta Lindner.
A számok a vállalkozót igazolják, ugyanis a körülbelül 2500 forintba kerülő naptáraknak is köszönhetően a cég évről évre növeli bevételét, annak ellenére, hogy a termékeit kifejezetten borsos áron kínálja.