Bár fáj, de kell

publicisztika
PUBLIKÁLÁS: 2009. május 04. 14:00
Lehet, hogy az Étterem és bor kalauz idén másodszor megjelenő elemzése itt-ott pontatlan, hiányos, és persze vállaltan szubjektív, de az, ahogyan másodjára is fogadja a szakma, megdöbbentő. A vendéglátósok nehezen veszik tudomásul, hogy éppen eleget hízelegtek maguknak, s ha a jövőben is meg akarnak élni, akkor kénytelenek kimozdulni a kényelmi zónájukból, és tudomásul venni, hogy a paprikás csirke meg a pörkölt már nem elég a vendégnek, bár mindkettő finom, ha jól van elkészítve.

Zimber Szilvia
Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.