
Korunk aktuális szexszimbóluma 28 éves lett. Az Eufória sorozat sztárja, Sydney Sweeney ma ünnepli a születésnapját, a jeles alkalomból összegyűjtöttük a szőke szépség legforróbb pillanatait.
Sydney Sweeney-nek nem kell a szomszédba menni, ha szépségről van szó. Az Eufória sorozatban Cassie szerepében vált igazán ismertté, de már korábban is voltak kisebb-nagyobb film- és sorozatszerepei. Feltűnt a Szolgálólány meséjében és az Amy Adams főszereplésével futó Éles tárgyakban is. A Hazug csajok társaságának remake sorozatában és a Grace Klinka 11. évadában is láthattuk egy epizódszerep erejéig.
Ahogy a mostani friss hollywoodi generációból Margaret Qualley-t vagy Mikey Madison-t, úgy őt is felfedezte magának Quentin Tarantino a Volt egyszer egy... Hollywood egyik mellékszerepére. Mostanában sorra kapta a nagyjátékfilmes szerepeket, a tavalyi év romantikus csúcsfilmje, az Imádlak utálni főszereplőjeként Glen Powell mellett feszített, majd a Szeplőtlen című horrorban öltött apácaruhát, a rajongók pedig tűkön ülve várják már a Christy című filmet, melyben Christy Martin, a ‘90-es évek legsikeresebb női bokszolójának bőrébe bújik a szexi szőkeség.
A színésznő napjaink egyik legmegosztóbb személyisége. Színészi teljesítménye és páratlan – jobban mondva “páros” – női bájai miatt imádják a rajongók, azonban az utóbbi időben több alkalommal is kihúzta a gyufát. Az első gyűlölethullám a saját fürdővizéből készült szappan piacra dobása miatt érte. Az emberek ugyan egymást ölték a limitált darabszámban készült szappanért és arcpirító árakon próbáltak nyerészkedni Sweeney kisasszony esszenciáján, de sokan támadták is amiatt, hogy áruba bocsátotta a testét. Miután lecsendesedett a szappanbuborék-vihar, egy farmerreklám verte ki a biztosítékot.
Az American Eagle reklámjáért az Eufória sztárját ismét savazás érte, egyrészt mert ismét a női test szexualizálásával próbálták eladni a terméket, másrészt mert rasszistának és kirekesztőnek találták a szöveget, amit a színésznőnek csábosan a kamerába nézve kellett elmondania. A videó az egyre növekvő népharag miatt hamar el is tűnt a divatcég közösségi médiás platformjairól.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.