Úgy tűnhet, hogy a Labubu-őrület új szintre lépett, miután egy bizarr kinézetű, Labubu figurákat tartalmazó szendvicsről kezdtek el képek terjedni az interneten. Online elterjedt a hír, hogy a termék a következő héten kerül az üzletlánc polcaira.
Az X-en (korábban Twitter) posztoltak egy fotót egy Tesco-s limitált kiadású szendvicsről. A különlegessége abban rejlik, hogy a zöld réteg a pisztáciás dubai csokira emlékezteti az embert, ugyanakkor még csokoládémorzsa és angyalhaj is van benne! A hab a tortán, hogy rajzfilmszerű szürke figurák is vannak a szendvicsben, amik a népszerű Labubu karakterre hasonlítanak.
Az internetes felhasználók hamar megkérdőjelezték a kép hitelességét, kiemelve, hogy a csomagoláson látható QR-kód teljesen torz, illetve az üzletlánc prémium termékeit jelző logó (Tesco Finest) sem stimmel.
Volt, aki azt kommentelte; „90%-ig meg vagyok róla győződve, hogy a képet mesterséges intelligencia generálta, de az az ijesztő az egészben, hogy nem vagyok benne teljesen biztos.”
A Labubu figurás szendvicsről elterjedt kép sokakban azonban nemcsak a hitelesség kérdését vetette fel. Rengeteg komment érkezett azzal kapcsolatban, hogy mennyire sokkoló ez a divatőrület. A kommentszekcióban egy felhasználó mindezek láttán megjegyezte, hogy; „Mind meghaltunk 2020-ban, és ez a pokol”. Más felhasználók szerint a szendvics: „Úgy néz ki, mintha valaki egy szendvicsbe rakott volna kutyakaját, rágógumit és hányást egyszerre”. Míg volt olyan kommentelő, aki csak annyit írt: „Ez egy bűncselekmény”.
A szupermarket azonban most megerősítette, hogy a Labubu figurás, bizarr kinézetű szendvics nem tartozik a termékei közé. A Tesco szóvivője a NationalWorldnek elmondta: „Ez nem a Tesco által forgalmazott termék, és a kép nem a Tesco-tól származik.”
Bár a labubus szendvicsről készült fotó nagy eséllyel AI-generált, a Tesco dobott már piacra bizarr szendvicsmenüt.
A vállalat a Clubcard törzsvásárlói kártya 30. szülinapja alkalmából egy szülinapi torta ízű szendvicset dobott a piacra. Az előzővel ellentétben ez egy létező és kapható termék, aminek a megjelenését augusztus 5-én jelentette be a Tesco. A limitált kiadású születésnapi tortás szendvics eperlekvárt és krémsajtos tölteléket tartalmaz két szelet puha, briós stílusú kenyér között – sőt, ünnepi torta módra még szivárványszínű szórócukorral is megszórják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.