Befuccsolt a családi biznisz: Kulcsár Edina és G.w.M súlyos milliókat bukott

anyagi kár
PUBLIKÁLÁS: 2024. február 13. 13:00
A kezdetekhez képest egyre kevesebben kíváncsiak Kulcsár Edina és G.w.M reality-jére. Komoly összeget bukott Kulcsár Edina, mert minimálisra csökkent az előfizetők száma.

Ha egy sztár „eladja” az életét, mi másért tenné, ha nem a pénzért. Biztosan mindenki emlékszik rá – valójában nem is lehet elfelejteni –, amikor Berki Krisztián felesége szülését dobta piacra. Az is sokaknál kiverte a biztosítékot, pláne, hogy Mazsi legintimebb pillanatait tette pénzzé. Ehhez képest valójában semmi extra nincs abban, ha valaki a hétköznapjait éli a kamerák előtt a biztos anyagiak reményében. Na de hogy is jön ehhez Kulcsár Edina?

Kulcsár Edina
Kulcsár Edina tavaly novemberben indította el reality-jét (Fotó: Szabolcs László)

És akkor térjünk a lényegre! Kulcsár Edina tavaly novemberben Instagram-oldalán osztotta meg követőivel, hogy férjével fizetős valóságshow-t indítanak. A feliratkozók, helyesebben mindazok, akik ezért hajlandóak a pénztárcájukba nyúlni, családjuk mindennapjait követhetik nyomon. A háromgyermekes édesanya azt is elárulta, nagyjából kétezer forintba kerül havonta a legális „kukkolás”, az összegért cserébe rendszeres tartalmat biztosítanak majd csatornájukon. Minden nagyon jól indult, hiszen egyik napról a másikra futótűzként terjedt a hír, ami jelentősen megnövelte az előfizetők számát. Jelen pillanatra azonban úgy tűnik, a nagy ötlet megvalósítása – azon túl, hogy rengeteg vitát generált a nézők és az internetezők körében – egyre kevesebb érdeklődést mutat. Minden túlzás nélkül ki lehet jelenteni, a családi biznisz befuccsolni látszik. Ez pedig egyet jelent azzal: súlyos milliókat buknak „vállalkozásukkal”.

Kulcsár Edina
Az interneten nyilvánosan megnézhető az "előfizetők" száma (Fotó: Instagram)

Kulcsár Edina még így is milliós bevétellel számolhat

Na, de milyenek az emberek? Imádnak mások pénztárcájába turkálni. Nos, ezt az internetezők meg is tették. A Redditen körbement egy kimutatás az előfizetők számára, ezt követően végeztek egy kis számítást, mutatjuk, mire jutottak.

Ha ők mind előfizetők is, csak 2000 Ft/fővel számolva is 1,7 millió forint havonta” – írja valaki, ami való igaz, ha a kimutatás 851 tagjával számolunk.

Kábé a tartós bérletet kitermelik ebből. Szerint a holnapi lesz az utolsó rész és befejezik” – vágta rá egy másik internetező.

Na jó, de ezt a pénzt ők nem tisztán kapják meg, ebből komoly levonások vannak. 1,7 millióból kb. nyolcszázezret ha megkapnak, insta is levon meg adó is van benne” – kelt a házaspár védelmére másikuk.

Még mindig van 851 birka, aki fizet érte?” – tette fel a költői kérdést valaki.

Kulcsár Edina
Sokak szerint Edina nem számolt azzal, hogy a gyerekeket nem tudja majd "használni" a reality-ban (Fotó: Knap Zoltán)

Itt a magyarázat bukásukra

Arra is keresték a választ, vajon mi okozhatta Kulcsár Edina és G.w.M reality-jének gyors bukását. A válasz eléggé egybehangzó, sokak szerint a tartalomgyártással volt gond, nem beszélve arról a stílusról, amit a rapper képviselt a videókban.

Nem csoda, Márk félig kómában vegetál a kanapén vagy éppen bunkó módjára beszólogat, esetleg mániákusan vihog valamelyik bojler haverjával. Edó magyarázza a nagy büdös semmit vagy leszólja a másik két gyerekét. Egy mérgező kapcsolatot mutatnak premier plánban, aztán még be is jelenti, hogy amúgy van, ahol ingyen lehet nézni. Eskü, a dédi a legértékelhetőbb karakter az egészben” – írja valaki.

A legjobb lenne, ha befejezné ezt a görcsös vergődést, és tényleg a gyerekeivel, családjával foglalkozna” – fűzte hozzá egyértelmű véleményét másikuk.

Ennek az egésznek az tett be, hogy nem számolt azzal, hogy a 2 kisgyereket nem mutogathatja. Így elég nehéz lehet bármit is felvenni, mert a gyerekeket ki kell vágni. Az első első rész, amiben még benne voltak, egész jó volt. A 2 gyerek adta el a műsort. Utána Csuti letiltotta, azóta sz*r az egész” – olvasható egy másik gondolat.

 

 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.