Egy hétéves kislányt kómába kellett helyezni, miután lemásolt egy interneten látott trendet. Scarlett Shelby olyan videókra bukkant, amelyekben egy Needoh-kocka nevű stresszlevezető labdát mikróba raknak, és azt gondolta, ezt ő is kipróbálja. Sajnos nem tudta felmérni, hogy ez milyen veszélyes!
A fiatal lány betette a kockát fagyasztóba, majd áttette a mikróba, mert látta, hogy így csinálják mások is. Nem a tervek szerint alakult a teszt, ugyanis a kocka felrobbant a mikróban. A kocka belsejében vörösen izzó ragacs végül a kislány arcát és mellkasát terítette be. Josh Shelby, Scarlett apja odarohant lányához, amikor meghallotta vérfagyasztó sikolyát.
Előző este lefagyasztotta a NeeDoh kockát, és másnap megmutatta, hogy sziklaszilárd, és játszott vele. Betette a mikrohullámú sütőbe. Figyeltem őt, és láttam, hogy megérinti, hogy ellenőrizze, nem túl forró-e, amikor kihúzza. Minden olyan gyorsan történt. Hallottam, ahogy sikoltott
Az édesapa próbált segíteni a kislánynak, de akárhányszor csak hozzáért, odaragadt a keze. Végül levette a kislány felsőjét és rohant vele a kórházba. Odabent a kislány kómába kellett helyezni, annak érdekében, hogy megakadályozzák a légutak duzzadását, elzáródását.
Még mindig sikoltozott, amikor beértünk a kórházba, pedig az jó 30 perc autóútra van a lakóhelyünktől. Szörnyű volt, hogy mennyire félt, és hogy ez mennyire fájt neki
- mondta az esetről az édesanya.
Az édesapa elmondta, hogy végigsírta azt a két hetet, amíg kislánya bent feküdt, ebből három napot kómában töltött. Már hónapok teltek el az eset óta, a szülők még várják az eredményt, hogy a kislánynak szüksége lesz-e bőrátültetésre - írja az Unilad. A sérülés után hegek maradtak a kislány bőrén, amiket kenőcsökkel kezelnek.
A baleset után a Schylling Toys weboldalán új frissítést tettek közzé, amelyben felhívják a figyelmet arra, hogy semmiképpen ne melegítsék mikrohullámú sütőben a játékot.
A gyártó az alábbiakat nyilatkozta a Ladible-nek:
A Schylling számára alapvető fontosságú a fogyasztók biztonságának garantálása. Csalódottan láttuk, hogy a közösségi médiában megjelent egy trend, amely a NeeDoh® márkánkkal való termékkel való visszaélést mutatja be.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.