
Molnár Irina, a Mediaworks értékesítési igazgatója:
– Idén kétszer annyi lány jelentkezett, mint tavaly, és köztük volt néhány korábbról ismert arc is. A közösen kialakított választási szempontunk a természetes szépség keresése volt. Azt hiszem, jó munkát végeztünk.
Kárpáti Rebeka, a 2022-es Tündérszépek verseny háziasszonya és egyik mentora:
– Nekem azért tetszik ez a verseny, mert nincsenek szigorú, sőt néha irreális elvárások. Az ország minden részéből volt lehetőség arra, hogy ugródeszkaként tekinthessen erre a versenyre, ha érdekli a televízió, a média, a szépségipar. Én külsőre és belsőre is a harmóniát figyeltem, a nőies, magabiztos, tudatos lányt kerestem, aki nem baj, ha most még csak egy csiszolatlan gyémánt.
Vereb-Horváth Eszter, a Muse de la Mer fürdőruhamárka tervezője és megalkotója:
– Az én fürdőruháimban versenyeznek majd a lányok, így természetesen az alkatukat is figyeltem. Fontos a kisugárzás és a természetes báj. Nagyon szépek az idei lányok is. Napjainkban egy királynőnek amellett, hogy megjelenik a médiában és kinyílik számára a világ, a verseny növeli az önbizalmát és a személyes fejlődéséhez is sokat ad. Ajándék indulni egy ilyen versenyen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.