Óriási siker: Nanushka a Szex és New Yorkban

Óriási siker: Nanushka a Szex és New Yorkban

divat
PUBLIKÁLÁS: 2021. december 03. 14:15
Nem túlzás azt állítani, hogy a Nanushka lassan egész Hollywoodot meghódítja, hiszen újabb világsztár bújt a magyar divatmárka egyik gyönyörű darabjába.
Bors

Már tényleg csak napok választják el a rajongókat attól, hogy a várva várt Szex és New York folytatás képernyőre kerüljön. December 9-én startol az HBO MAX-on az És egyszer csak... című minisorozat.

A széria nemrég megjelent előzetese a magyar divat rajongóinak is óriási meglepetést tartogatott.

Szex és New York legújabb felvonásának előzetesében ugyanis az egyik főszereplő, a Cynthia Nixon által alakított Miranda Hobbes karaktere a Nanushka Paige Tencel overálljában látható, mely a 2021-es tavasz-nyár kollekció egyik lélegzetelállító darabja.

A magyar divatmárka az egész világot meghódította

Egy biztos, Sándor Szandra márkája nem csak hazánkban, de a tengerentúlon is nagy népszerűségnek örvend. A Nanushkát világhírű modellek, színészek és zenészek is örömmel viselik. A magyar divatmárka hónapról hónapra újabb hírességeket hódít meg. Nem csoda, hogy az amerikai filmipar is felfigyelt rá, hiszen a Nanushka termékei már régóta elérhetőek az amerikai kontinens vásárlói számára online felületen keresztül. Sőt New York egyik legdivatosabb és legkedveltebb városrészében, a Sohóban, a nemzetközi divat egyik fellegvárában saját boltjuk is megtalálható.

Imádják a sztárok is

Nem ez az első eset, hogy világsztárok a Nanushka márka mellett teszik le a voksukat, korábban például már Emma Watson, Salma Hayek, Alicia Keys vagy Jennifer Lawrence is a magyar tervező ruháit választották egy-egy fotózásnál. Sándor Szandra és a Nanushka lendülete tehát töretlen, kíváncsian várjuk, kit láthatunk legközelebb a magyar márka legújabb darabjában.

Igazi sikertörténet

A tizenöt éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott a Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. A Nanushka márka azóta 60-ról 500-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát a világon 50 országban és a 2016-os 335 millió forintos árbevétellel szemben 2018-ban már 2.6mrd Ft árbevételt és 300M Ft pozitív EBITDA eredményt, míg 2020-ban – a koronavírus okozta világgazdasági helyzet ellenére – már 7 milliárd forint árbevételt ért el.
Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.