Szeptembert követően októberben is a TV2 lett a legnézettebb csatorna

Szeptembert követően októberben is a TV2 lett a legnézettebb csatorna

TV2
PUBLIKÁLÁS: 2021. november 03. 16:50
A sikeres szeptemberi kezdés után októberben is a TV2-t választotta a legtöbb néző mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+), teljes napon. Mindemellett a TV2 kábelportfóliója szintén az első helyen végzett, így a TV2 Csoport magabiztos előnnyel a legnézettebb csatornacsalád lett mindhárom kiemelt korcsoportban, teljes napon (A18-59, A18-49, A4+).
Bors

Ezekhez a sikerekhez nagyban hozzájárultak a TV2-n futó főműsoridős műsorok. A konyhai csatatér egy időre bezárt, és a népszerű séfek búcsúztak, ugyanis 25 adást követően, október 22-én a 3. évad végéhez ért a Séfek séfe. A műsor hamar belopta magát a nézők szívébe, egy-egy epizódot a 4 éves vagy annál idősebb nézők közül átlagosan közel félmillióan láttak. A gasztro-tehetségkutató jelentős közönségarány-emelkedést eredményezett a hétköznap estékben a megelőző időszakhoz képest – a teljes 3. évadot átlagosan a 18-59 éves nézők 13,5%-a, a 18-49 éves nézők 14,4%-a, míg a teljes lakosság 12,8%-a követte figyelemmel. A séfeket a ninja-jelöltek váltották hétköznap esténként, október 25-én ugyanis több éves kihagyást követően visszatért a Ninja Warrior Hungary. A nézők már nagyon várták a harmadik évadot, a premierre ugyanis több, mint félmillió néző (A4+) volt kíváncsi.
A hétvégéket októberben is a zenés-táncos showműsorok uralták a TV2-n. A vasárnaponként futó Sztárban sztár leszek! az ősz egyik legsikeresebb műsora. Az októberi 5 élő show egy-egy adását több, mint félmillió 18-59 éves, és több, mint egymillió 4 éves vagy annál idősebb néző követte figyelemmel. Ezzel az eredménnyel átlagosan a 18-59 évesek körében 25,4%-os, míg a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében egyaránt 25,8%-os nézői részesedést ért el (az RTL Klub azonos idősávja azonos sorrendben: 12,1%, 12,2%, 12,1%).
Szombat este a táncé a főszerep, a profi táncosok és partnereik hétről hétre elvarázsolnak a Dancing with the stars színpadán a különböző témájú adásoknak köszönhetően. A táncos showműsor októberi adásai átlagosan a 18-59 éves nézők 14,1%-át, a 18-49 éves nézők 12,5%-át, míg a 4 éves vagy annál idősebb nézők 17,8%-át ültették le a tévéképernyők elé.
A Mokka folytatva eddigi kiemelkedő eredményét, októberben is idősávja legnézettebb műsora lett. A 18-59 éves nézők 17,5%-át, a 18-49 éves nézők 18,3%-át és a 4 éves vagy annál idősebb tévénézők 19,3%-át nyerte meg magának, ezzel szemben az RTL Klub azonos idősávja azonos sorrendben 7,7%-ot, 7,2%-ot és a teljes lakosság körében 13,1%ponttal kevesebbet, csupán 6,2%-ot mondhatott magáénak. A hétköznap reggelek másik kiemelkedő infotainment műsora a Mokkacino, ami hasonlóan népszerű a tévénézők körében, hiszen októberben mind a 3 kiemelt korcsoportban ugyanígy magasan több néző választotta, mint az RTL Klub azonos idősávját.
A főműsoridős hírműsorok is magas nézettséget értek el, így októberben a Tények a teljes lakosság körében 678 ezres nézettséggel az idősávja legnézettebb műsora lett, és ezzel átlagosan 20,8%-os nézői részesedést mondhat magáénak. A Tények a 18-59 évesek körében 16,2%-ot, a 18-49 évesek körében pedig 15,3%-ot hasított ki a tévénézők táborából, míg a Tények Plusz a 4 éves vagy annál idősebbek körében 14,1%-os, a 18-59 évesek körében 11,8%-os, a 18-49 évesek körében pedig 11,4%-os közönyégarányt mondhat magáénak.
A TV2 kábelportfóliójának egyik zászlóshajója, a Mozi+ októberben a 2 fő kereskedelmi csatorna után újra a legnézettebb csatorna lett a 18-59 évesek körében (4,1% SHR), és ezzel az eredménnyel 2021-ben továbbra is megőrizte a legnézettebb kábelcsatorna címét ebben a célcsoportban. 


A TV2 online platformját is rengeteg látogató kereste fel októberben. A videó megtekintések (VV) száma több mint 12 millió (12.196.970), az egyedi felhasználók (RU) száma közel 3 millió (2.800.988), az oldal megtekintések (PV) száma pedig 62 millió (62.671.834) volt a tizedik hónapban. A TV2 Play és a Dancing with the Stars online felülete rekordot is döntött már a hónap elején: október 3-án a videó megtekintések (VV) száma kis híján elérte az 1 milliót (955.620), az oldal megtekintések (PV) száma közel 8 millió (7.755.035), az egyedi felhasználók (RU) száma pedig 694.960 volt! Ezzel a legmagasabb számokat hozta versenytársaival szemben október 3-án a TV2 Csoport online felülete. A Dancing with the Stars online kísérőműsorai és Sztárban Sztár leszek! reklámszünetei alatt látható exkluzív interjúk is sokakat érdekelnek: szombat és vasárnap esténként több tízezren követik figyelemmel az élő stream-et a TV2 Play oldalán, melyre október végéig már közel 400 ezren regisztráltak.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.