Az idén áprilisban megjelent iOS 14.5-től elérhetővé vált a mobilozók számára az alkalmazások közti követés letiltásának lehetősége az iPhone és iPad eszközökön.
A magánszféra védelmét jelentősen növelő fejlesztés mélyütést vitt be a közösségi webhelyek és a hirdetőcégek számára, hiszen a bekapcsolása esetén sokkal kevesebb információt tudnak begyűjteni a célzottabb hirdetések megjelenítése érdekében a felhasználókról - szúrta ki az Origo.
A The Financial Times cikke szerint a Facebook, a Twitter, a YouTube, a Snap és a társaik eddig olyan 9,85 milliárd dollár bevételtől eshettek el az Apple akciója miatt. Az abszolút összeg tekintetében 8 milliárd dollár veszteséggel toronymagasan a Facebook járt közülük a legrosszabbul, míg bevételarányosan állítólag a Snapet (Snapchat) érintette a legérzékenyebben a helyzet.
A kiadvány által megszólaltatott Eric Seufert hirdetőipari tanácsadó szerint a közösségi médiás cégeknek legalább egy évre lesz szükségük ahhoz, hogy alternatív módszerekkel újból növelni tudják a felületeiken megjelenített reklámok célzottságát, alapjaiban kell újragondolniuk és implementálniuk az ezzel kapcsolatos rendszereiket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.