Gondolta volna, hogy a közösségi oldalak nemcsak a személyes kapcsolatainkra lehetnek rossz hatással, hanem a pénztárcánkra is?
Több tanulmányban is bebizonyosodott már, hogy sokkal többet költenek azok, akik túl sokat nyomkodják a mobiljukat. A rendszeres Facebook-használóknál például sokkal nagyobb a hiteltartozás, mint azoknál, akik csak néha néznek rá a közösségi oldalra.
A Pinterest képmegosztó oldalon regisztráltaknál pedig bebizonyították, hogy 70 százalékkal költenek többet, mint azok, akik nem használják, vagy nem ismerik ezt az oldalt. Pénztárcája érdekében csökkentse a virtuális világban töltött órák számát!
– A képmegosztó oldalakon számos jópofa, kreatív, ötletes dologgal lehet találkozni, ráadásul sokszor még azt is részletezik, hogyan kell a kinézett tárgyat, ötletet megvalósítani. Az ember akaratlanul is kedvet kap, így nekiáll hozzávalókat vásárolni – magyarázza Szabados Orsolya közösségi médiamenedzser.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.