Rendesen italozott a magyar tavaly: 2013-ban 58 millió liter szeszt értékesítettek idehaza egy friss felmérés szerint. Ugyanakkor az adatok a teljes hazai italpiacon csökkenést tükröznek. A forgalom közel negyedét képező prémium szeszek értékesítése 3,5 százalékkal esett vissza, a teljes eladás pedig összesen
1,5 százalékkal csökkent.
A különböző kategóriák dobogósai azonban nem változtak. Továbbra is a keserűk vezetik a listát, a második helyet a pálinka foglalja el. A bronzérem tulajdonosa változatlanul a whisky, a vodka pedig a magyar fogyasztók negyedik kedvence. A prémium kategória harmadik legjobbjának számító whiskyk közül továbbra is a skótok vezetnek, de folyamatosan növelik piaci részesedésüket az amerikai márkák is. S. D.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.