Csupán a tavalyi modellt, azt is mindössze egyszer tudta tesztelni Michelisz a WTCC-sorozat rajtja előtt, vagyis egyértelműen hátrányba került a mezőny többi tagjával szemben, még sincs elkeseredve.
– Kicsit másként alakultak a dolgok, mint ahogy elképzeltük, de legalább a tavalyi gépet tudtam vezetni, és már az is elég jónak tűnt ahhoz, hogy rögtön pontszerző helyen végezzek vele Monzában – mondta a pontversenyt tavaly hatodikként záró Michelisz. – Az meg óriási segítség, hogy a két gyári pilóta, Gabriele Tarquini és Tiago Monteiro telemetriai adataihoz hozzáférhetek, így nem leszek teljesen magamra utalva. Valójában az a lényeg, hogy a számomra legfontosabb, május ötödikei, mogyoródi hétvégére már annyira összeszokjam a kocsival, hogy megcélozhassam a dobogót.
A Zengő Motorsport magyar pilótájának egyébként nem csak a Honda teljesítménye, de a külseje is meglepetés lesz.
– Sokan kérdezték, hogy milyen lesz a festése az autómnak, de be kell vallanom, a pontos tervet nem láttam, így számomra is Monzában derül majd ki – tette hozzá.
Az erőviszonyokat tekintve a címvédő Rob Huffnál is esélyesebbnek tartja a végső győzelemre a háromszoros világelső Yvan Mullert, aki hűséges maradt a Chevrolet-hez. De, ha a Honda tényleg akkorát lépett előre, mint ahogy reméli, akkor az ex-Forma–1-es Tarquininak is ott a helye az élbolyban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.