Százezer like és meztelen dolgozunk Zsófival!!! – hirdeti egy szőke pultoslány az egyik szegedi kávézó közösségi oldalán. A többség nyálcsorgatva kattintgat, de a Bors utolérte, és kiderült: aligha lesz itt szó pucérkodásról.
Pár nappal azután, hogy egy norvég fiatalember egymillió támogatást kért és kapott a Facebookon ahhoz, hogy szőke barátnője ágyba bújjon vele, egy szegedi ivó közösségi oldalára mosolygós szőkeség tette ki a fotóját, ígérve: „100 000 like és meztelen dolgozunk Zsófival!!”. 24 óra alatt közel 50 ezren fejezték ki tetszésüket, ám többen turpisságot sejtenek, illetve poénkodnak. „Gondolom, Zsófi a biztonsági őr hétéves rottweilere”, „50 ezer lájk és félmeztelenül?”, „2000 lájkba fogadok, hogy nem lesz így!”
A táblát tartó Timit a Bors telefonon érte utol. – Egy barátommal találtuk ki az akciót, s valóban itt dolgozom, ahogy Zsófi is. Ő azért nincs a képen, mert vasárnap nem volt bent – magyarázza a vezetékneve elhallgatását kérő szőkeség. Arra a gyanúnkra, a meztelenség vajon azt jelenti-e, hogy eddig mezben szolgáltak fel, százezer lájk után pedig a nélkül, de felöltözve, óvatosan reagál.
– Akik ide járnak, pontosan tudják, hogy milyen lányok vagyunk. Poénnak szántuk, s bízunk benne, hogy az emberek többségének van humorérzéke. A százezredik lájk után lesz közös fotóm Zsófival, méghozzá olyan, ami megnyugtatja az érdeklődőket, no meg a saját lelkiismeretemet –vallja be. Arra a kérdésünkre azonban nem válaszol, pusztán reklámfogás-e a like-oló akció. Mert ha az, Nyíri Zoltán reklámpszichológus szerint kétélû fegyver.