Döntésével a Levi’s a 11. nagy cégként csatlakozott a Greenpeace tavaly megkezdett Detox- kampányhoz. A Levi’s a legnagyobb beszállítóitól már jövőre megköveteli, hogy pontos adatokat adjon meg a szennyezés kibocsátásairól. A Greenpeace december 5-én mutatta be tanulmányát a nagy divatcégek, többek között a Levi’s szennyezéseiről. Azóta világszerte 210 000 ember csatlakozott a kampányhoz, és kérte a céget, vonja ki a mérgeket a gyártási folyamatból. A világ nyolcvan városában tiltakoztak zöldaktivisták a mérgek használata ellen. Hazánkban egy óriásgraffiti készült, amely a ruhaipar, illetve a Levi’s szennyezését illusztrálja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.