Szívmelengető karácsonyi reklámot csinált a Heathrow reptér

plüssmackó
PUBLIKÁLÁS: 2017. november 24. 08:30

A Heathrow idei karácsonyi kampányát a tavalyihoz hasonlóan megint Doris és Edward Bair-re, a repülőtér két plüssmackójára építette. De ezúttal az is kiderül, hogyan találkoztak először - írja a brit The Sun magazin.

A történet még az 1967-es évben kezdődik, amikor Edward véletlenül a repülőgépen hagyta a kabátját, majd Doris, a légitársaság utaskísérője utána vitte. Az első egymásra nézést követően pedig megtörtént az a varázslat, ami két szerelmes között lenni szokott. Aztán a kisfilmben ahogy telik az idő, minden karácsonykor egyre több lesz a kis maci, majd a még kisebb, és lassan kikerekedik az elmúlt öt évtized története.

„A tavalyi reklám sikere után muszáj volt újra megmutatnunk ezt a mackópárt. Az utasok szerint nincs annál jobb érzés karácsonykor, mint átölelni azt, akit szeretünk. Ezt az érzést megragadva szeretnénk arra buzdítani az embereket, hogy látogassák meg családjaikat és barátaikat az ünnepek alatt" - idézi a Daily Mail Ross Baker, a Heathrow kereskedelmi igazgatójának szavait.

A történet fókusza persze a Heathrow érkezési csarnoka, a reklám is itt, a híres 1-es terminálban játszódik, amelyet 2015-ben lezártak az utasok előtt. A jelenetekhez a British Airways segített eredeti BOAC-gépet találni, de a stweardessek egyenruhája és még számos, a filmben szereplő kellék is eredeti, ami a hatvanas évekbeli hangulatot segít megidézni. A kétperces történet alatt Petula Clark „Nem tudnék a szerelmed nélkül élni" című száma szól, ami a helyes medvepár ötven éve tartó szerelmének történetét kiegészítve, egy kicsit mindenkinek rásegít a könnypotyogtatásra.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.