A guruló sörcsap nedűjét hidegen, erősen szigetelt hordóban szállítják a repülőgéphez, hogy az megfelelő hőmérsékletű maradjon. A kabinszemélyzet kiválasztott csoportja pedig speciális tréningben részesült, hogyan kell a levegőben tökéletesen sört csapolni. A légitársaságnak és a Heinekennek évekbe tellett, hogy létrehozzák a guruló sörcsapot és az innovatív hordót - olvasható a KLM közleményében.
A BrewLock elnevezésű hordót légnyomás működteti szén-dioxid helyett, ugyanis a fedélzeti kabinnyomás eltér a földön tapasztalhatótól. A légnyomás a hordót megfelelő nyomás alá helyezi, ezzel kompenzálva a fedélzet alacsony nyomásszintjét.
A Heinekennel való együttműködés a KLM termék víziójának része, melynek Hollandia áll a középpontjában. A World Business Class menüjét a holland Michelin csillagos séf, Jacob Jan Boerma állította össze, míg az étkészletet Marcel Wanders tervezte. A légitársaság kabinszemélyzetének ruházatát Mart Visser álmodta meg, a kabin belső kialakítása pedig Hella Jongerius munkája.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.