A túraautó-vb tavalyi ezüstérmese, Michelisz Norbert csöppet sem bánja, hogy a sorozata összeolvadt a TCR-rel, még ha az új hibrid „csak” Világkupa-rangot kapott is.
Örülök ennek az egyesülésnek, kifejezetten izgalmas lesz ebben az új közegben, ahová sok új nagy név csatlakozik, megméretni magam – mondta Michelisz.
Nem akarok hangulatgyilkos lenni, de ha idén nyer, már akkor sem nevezheti magát világbajnoknak. Ezt sem bánja?
Szakmai szempontból lesz olyan erős a Világkupa, mint a túraautó-vb volt, az más kérdés, hogy a szurkolók vagy a támogatók is értékelik-e majd annyira. Sőt azt sem tudom, hogy ha itt nyerni tudnék, mondjuk tíz év távlatából visszagondolva nekem érne-e annyit, mint a vb-második hely.
A Hondáról Hyundaira váltást mi indokolta?
Szükségem volt új motivációra. Ráadásul korábbi csapattársam, Gabriele Tarquini nagyon dicsérte a Hyundait, és meggyőzött, ez lesz idén a nyerő autó.
Túl az első teszten mit gondol, az lesz?
A barcelonai teszten valójában csak pár kört tudtam megtenni ideális körülmények között, mert pocsék volt az időjárás, de ez alapján csak jót tudok mondani a kocsiról. Könnyen vezethető és gyors.
Mi a legfőbb különbség a WTCC-kocsikhoz képest?
A súly, közel 200 kilóval nehezebb, így robusztusabb jármű, viszont emiatt nézőbarátabb is, hiszen látványosabb ütközések várhatóak a pályán.
S mi történik majd akkor, ha a saját tulajdonú M1RA-csapat versenyautóival kell harcolnia a futamgyőzelemért? Melyik ujjába harap?
Ha megtörténik, furcsa helyzet lesz, de elképzelhető, hogy a M1RA más nemzetközi bajnokságban áll rajthoz. Ez még kicsit képlékeny.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.