A sikeres nyárzárásnak köszönhetően zsinórban hat hónapja magabiztosan őrzi piacvezető pozícióját a TV2, mind csatorna, mind csoportszinten, mindkét kiemelt korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben is. Az év eddig eltelt nyolc hónapjából tehát hatot a TV2 nyert, éves átlagban pedig 8%-kal vezet a legfőbb versenytárs előtt főműsoridőben a 18-59 évesek korcsoportjában – közölte a TV2 Csoport.
A közlemény szerint az alábbi saját gyártású műsorok kiemelkedő eredményekkel segítették elő a TV2 piacvezető pozíciójának megtartását augusztusban:
A csatornacsaládok versenyében továbbra is a TV2 Csoport foglalja el a piacvezető pozíciót a nézettségi versenyben mindkét kiemelt korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben egyaránt, akár az augusztusi, akár az éves átlagokat vizsgáljuk. A TV2 Csoport piacvezető pozíciójának megtartásában nagy szerepe volt a kábelportfóliónak is, mely augusztusban sikeresen kerekedett felül versenytársain, és a legnézettebb kábelportfólió lett teljes napon és főműsoridőben egyaránt, mindkét kiemelt korcsoportban.
A teljes napra vonatkozó augusztus havi csatornatoplista TOP6 csatornája közül négy – TV2, Mozi+, SuperTV2 és Prime – a TV2 Csoporthoz tartozott a fő kereskedelmi korcsoportban. A Kábelportfólió zászlóshajó csatornája, a Mozi+ augusztusban is megőrizte a legnézettebb kábelcsatorna címét a fő kereskedelmi korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A toplista 5. helyét elfoglaló SuperTV2-n július végétől kerültek adásba a méltán népszerű főzőműsor, a Hal a tortán legújabb évadának epizódjai. A műsor kimagasló eredményt ért el, hiszen a fő kereskedelmi korcsoportban elért 4,3%-os nézői részesedésének köszönhetően a megelőző 10 héthez képest közel két és félszeresére emelte a csatorna azonos idősávátlagát. Az évad legnézettebb epizódjai augusztus utolsó hetében kerültek képernyőre, amikor a Kincsvadászok sztárjai csillogtathatták meg gasztronómiai tudásukat egymásnak és a tévénézőknek is – ezen a héten átlagosan 6,4%-os közönségaránnyal futott a Hal a tortán a fő kereskedelmi korcsoportban.
„Az elmúlt hat hónap eredményei önmagukért beszélnek – hónapról hónapra a TV2 (és a TV2 Csoport) bizonyult a legnézettebbnek, amiért óriási köszönet jár a nézőinknek.
De nem dőlünk hátra, bizakodva előre tekintünk: az őszi szezon elindult, a sikerműsorok visszatértek, és az első két nap győztes számai egyértelműen azt mutatják, hogy a formátumaink izgalmasak, érdekesek és százezreket ültetnek a képernyők elé.
Ez számunkra nemcsak megerősítés, hanem lendület is ahhoz, hogy még magasabbra tegyük a mércét. Elképesztő kínálattal készülünk az őszi versenyre!" – nyilatkozta az eredmények kapcsán Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.