Most jött a hír, a TV2 minden műsorát érinti

TV2
PUBLIKÁLÁS: 2025. szeptember 02. 19:10
Sikerrel zárta a nyarat a TV2 és a TV2 Csoport: teljes napon és főműsoridőben is a TV2 volt a nézők első számú választása augusztusban, míg portfóliószinten szintén a TV2 Csoport csatornáit választotta a legtöbb néző mindkét kiemelt korcsoportban. A fő kereskedelmi korcsoportban már hat hónapja zsinórban vezet főműsoridőben a TV2 Csoport.

A sikeres nyárzárásnak köszönhetően zsinórban hat hónapja magabiztosan őrzi piacvezető pozícióját a TV2, mind csatorna, mind csoportszinten, mindkét kiemelt korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben is. Az év eddig eltelt nyolc hónapjából tehát hatot a TV2 nyert, éves átlagban pedig 8%-kal vezet a legfőbb versenytárs előtt főműsoridőben a 18-59 évesek korcsoportjában – közölte a TV2 Csoport.

TV2
Hat hónapja zsinórban piacvezető a TV2 és a TV2 Csoport főműsoridőben, a Szerencsekerék is kiváló nézettséggel ment (Fotó: TV2)

A közlemény szerint az alábbi saját gyártású műsorok kiemelkedő eredményekkel segítették elő a TV2 piacvezető pozíciójának megtartását augusztusban:

  • Hétköznap esténként folytatódott az ország egyik legnépszerűbb vetélkedője, a Szerencsekerék, amely augusztusban mindkét kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora volt.
  • Vasárnap esténként Palik László vezetésével a Legyen Ön is milliomos! legújabb epizódjai kerültek képernyőre, melyek szintén nagy népszerűségnek örvendtek a nézők körében, és ennek köszönhetően havi átlagban magabiztos fölénnyel nyerte az idősávját a konkurens RTL-lel szemben mindkét kiemelt korcsoportban.
  • A nyár utolsó napján kezdetüket vették a TV2 közönségkedvenc saját gyártású reality-jei, melyek ismételten Ázsia varázslatos tájaira repítették a nézőket. Az Ázsia Expressz és A Kísértés idén is ígéretes eredményekkel rajtoltak, és toronymagasan lettek idősávjuk legnézettebb műsorai. Az Ázsia Expressz ráadásul emellett mindkét kiemelt korcsoportban a hét legnézettebb műsora is lett. A Kísértés eredményesen keltette fel a fiatalabb korosztály érdeklődését, hiszen a 18-39 éves nők körében kiemelkedően magas, 16,5%-os nézői részesedéssel indított.
  • A csatorna infotainment műsorai szintén rendkívül sikeresek voltak az utolsó nyári hónapban. Továbbra is az ország legnézettebb reggeli infotainment magazinjai a Mokka és Mokkacino, melyek augusztusban és éves átlagban is mindkét kiemelt korcsoportban markáns különbséggel nyerik idősávjukat a fő konkurens csatorna reggeli azonos idősávjával szemben. Mindemellett, a főműsoridős Tények és Tények Plusz szintén kimagasló eredménnyel zárták a hónapot, hiszen mindkét műsor idősávja legnézettebb műsora lett augusztusban és nyári átlagban is, mindkét kiemelt korcsoportban. Ezzel a teljesítménnyel pedig a nyári hírverseny győztesei a TV2 hírműsorai lettek.

A legnézettebb kábelportfólió a TV2-nél van

A csatornacsaládok versenyében továbbra is a TV2 Csoport foglalja el a piacvezető pozíciót a nézettségi versenyben mindkét kiemelt korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben egyaránt, akár az augusztusi, akár az éves átlagokat vizsgáljuk. A TV2 Csoport piacvezető pozíciójának megtartásában nagy szerepe volt a kábelportfóliónak is, mely augusztusban sikeresen kerekedett felül versenytársain, és a legnézettebb kábelportfólió lett teljes napon és főműsoridőben egyaránt, mindkét kiemelt korcsoportban.

Kincsvadászok kereskedői
A Kincsvadászok a TV2 egyik sikerműsora volt (Fotó: TV2)

A Mozi+ augusztusban is a legnézettebb kábelcsatorna volt

A teljes napra vonatkozó augusztus havi csatornatoplista TOP6 csatornája közül négy – TV2, Mozi+, SuperTV2 és Prime – a TV2 Csoporthoz tartozott a fő kereskedelmi korcsoportban. A Kábelportfólió zászlóshajó csatornája, a Mozi+ augusztusban is megőrizte a legnézettebb kábelcsatorna címét a fő kereskedelmi korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A toplista 5. helyét elfoglaló SuperTV2-n július végétől kerültek adásba a méltán népszerű főzőműsor, a Hal a tortán legújabb évadának epizódjai. A műsor kimagasló eredményt ért el, hiszen a fő kereskedelmi korcsoportban elért 4,3%-os nézői részesedésének köszönhetően a megelőző 10 héthez képest közel két és félszeresére emelte a csatorna azonos idősávátlagát. Az évad legnézettebb epizódjai augusztus utolsó hetében kerültek képernyőre, amikor a Kincsvadászok sztárjai csillogtathatták meg gasztronómiai tudásukat egymásnak és a tévénézőknek is – ezen a héten átlagosan 6,4%-os közönségaránnyal futott a Hal a tortán a fő kereskedelmi korcsoportban.

Az elmúlt hat hónap eredményei önmagukért beszélnek – hónapról hónapra a TV2 (és a TV2 Csoport) bizonyult a legnézettebbnek, amiért óriási köszönet jár a nézőinknek.

De nem dőlünk hátra, bizakodva előre tekintünk: az őszi szezon elindult, a sikerműsorok visszatértek, és az első két nap győztes számai egyértelműen azt mutatják, hogy a formátumaink izgalmasak, érdekesek és százezreket ültetnek a képernyők elé. 

Ez számunkra nemcsak megerősítés, hanem lendület is ahhoz, hogy még magasabbra tegyük a mércét. Elképesztő kínálattal készülünk az őszi versenyre!" – nyilatkozta az eredmények kapcsán Fischer Gábor, a TV2 Csoport programstratégiai és tartalomgyártási igazgatója.

 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.