Nem véletlen, hogy Trogir lett a legjobb tengerparti úti cél, de van még valami, amiben vezető helyet szerzett: az első olyan város Horvátországban, amely profi szinten kezdte meg a saját márkanevének építését.
A város saját logót kapott, amelyet minden kommunikációs platformon felhasználnak, így többek között legújabb promóciós videójukra is felkerült.
Úgy vélik, hogy a hiteles életmód és kultúra kell a legfontosabb turisztikai termék legyen, és nem akarnak senkit sem másolni - írja a horvát Hr Turizam.
Mint mondják, a hitelesség teremti meg az egyediséget az idegenforgalmi piacon, ezért olyanoknak mutatják magukat, amilyenek valójában - dalmátoknak, szlavóniaiaknak, isztriaiaknak - egyszóval horvátoknak. Ez egy olyan identitás, amelyet meg kell mutatni és el kell adni.
A város branddé válását egy fontos és szükséges lépésnek tartják a helyiek, amely minden bizonnyal több turistát vonz majd a környékre. Európában számos egyéb brand város létezik, mint például Glasgow, Bologna és Berlin.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.