Greet néven vezeti piacra legújabb, economy márkáját az Accor, amelynek létrehozását a szerkesztőségünkbe érkezett közlemény szerint az a megfigyelés inspirálta, hogy az utazók elvárásai megváltoztak: egyre inkább az őket és a környezetet tisztelő hotelélményeket keresnek.
Az alternatív vendéglátás és fenntartható turizmus mögé beálló márka ötvözi a környezettudatos megfontolásokat és a társadalmi felelősséget. A közösségi alapú, felelős, nem szabványosított brand azokat az utazókat célozza meg, akik értelmet keresnek fogyasztásuknak, és tudatában vannak, milyen hatást gyakorolnak a bolygóra.
Az ilyen hotelektől az Accor azt várja el, hogy az épületben csak használt, vagy ökotudatos beszállítóktól kapott tárgyak legyenek, és, hogy a szokatlan dekorációs elemek újrahasznosíthatók legyenek.
A márka első szállodája a Burgundy bordűlők szívében nyitott meg idén áprilisban, de több új helyszínen nyílik hasonló a közeljövőben, többek között Marseille-ben (St. Charles et Aéroport), Lyon Perrache-ban, Párizsban, St-Witz-ben, Rennes-ben, Bourges-ban és St-Germain-en-Laye-ben.
Az Accor 2030-ig 300 greet szállodát tervez nyitni Európában. A hálózat gyorsan terjeszkedik más európai helyszínekre is: az első greet szálloda Franciaországon kívül Darmstadtban nyílik néhány hónapon belül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.