Mick Schumacher már a harmadik évét tölti a Forma-1-en kívül, de továbbra is elszántan hangoztatja, hogy a legfőbb célja visszatérni az autóversenyzés királykategóriájába, ahol 2021-ben és 2022-ben a Haas pilótájaként már részt vett. A hétszeres világbajnok Michael Schumacher 26 éves fia számára régóta egy másik amerikai csapat jelenti az utolsó szalmaszálat: az F1-be jövőre beszálló Cadillac. Ott sem tartozik ugyanakkor a legfőbb esélyesek közé – most mégis arról szólnak a hírek, hogy egy nagy lépéssel közelebb kerülhet a gyerekkori álma megvalósításához.
Hosszú idő után kezd felpörögni a Schumacher-fiú jövőjével kapcsolatos pókerjátszma. Az Auto Motor und Sport franciaországi forrásokra hivatkozva állítja, hogy Mick Schumacher nem készül meghosszabbítani a szerződését az Alpine istállónál, amelynek a kötelékében idén a megbízhatósági vb-sorozaton (WEC) versenyez.
A "kis Schumi" azt tervezi, hogy ugyanabban a kategóriában marad, de a 2009-es Forma-1-es világbajnok Jenson Button helyére a Cadillac WEC-csapatához (Jota Team) igazol, és ezzel újra tűzközelbe kerül.
Az Alpine csapatfőnöke, Flavio Briatore – apja hajdani pártfogója, akivel a legendás Schumacher két vb-címet nyert a Benettonnál – nem tervez vele, a 2026-os újoncnál ellenben a hypercar-versenyautón túl, mellékállásban megkaphatja a tartalék- és tesztpilóta pozícióját. Ezeket töltötte be Mick legutóbb tavaly, a Mercedes F1-istállójánál. Most pedig abban reménykedik, hogy bárkiket is szerződtetnek a Cadillac F1-versenyzői helyeire – Valtteri Bottas az egyik nagy esélyes –, mellettük "univerzális fegyverként" több esélye lehet surranópályán visszakerülni a Forma-1-be, mint tavaly Lewis Hamilton és George Russell mögött volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.