A Prímagáz 2013-ban is elnyerte mindkét elismerést, ezzel a gázszolgáltatók között egyedülállóként elmondhatja, hogy minden évben a legjobb márkák közé választották a szakértők.
A Superbrands számára minden korábbinál fontosabb a fogyasztók véleménye, így a bizottság értékelése idén kiegészült a GfK Piackutató Intézet fogyasztók körében végzett online márkaismertségi és kedveltségi kutatásával. A Superbrands díjat 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság ítéli oda, az idén hatéves a Business Superbrands-ről pedig 16 fős szakértő bizottság döntött. A díjat odaítélő grémium az ágazat elismert szakembereiből áll. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. Az elismerés irányt mutat a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és példát ad a hazai cégeknek a sikeres márkaépítéshez.
A Prímagáz Zrt. azon kevés márkák egyike, amelyek a Superbrands magyarországi megjelenése óta minden évben, mindkét kategóriában megkapta a Superbrands és Business Superbrands díjat – a magyarországi PB- gázszolgáltatók közül egyedüliként!
A Nemzetközi Superbrands programról
Közel húsz évvel ezelőtt indították útjára a programot Nagy-Britanniában marketinggel és kommunikációval foglalkozó szakemberek. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta (1995) a világ minden részén ismertté vált, ma már 5 földrész közel 90 országában jelent különleges minősítést a Superbrands cím. Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag magasan elismert személyiségek kerülhetnek be a bizottságba. A független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik.
A Business Superbrands programról
Az idén hatéves Business Superbrands program az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.
A bizottság elé kerülő lista a Dun&Bradstreet adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 3000 márkát, céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.