Toscani, a botránykampányok hercege Véráztatta katonai ruha, AIDS-ben haldokló emberek fotója, még véres újszülött csecsemő képe, siralomházban a kivégzésüket váró elítéltek – hosszasan lehetne még sorolni a Benetton sokkoló reklámjait. A zseniális „United Color of Benetton” szlogenre épített meghökkentő fotók világhírnévhez segítették nemcsak a céget, de Olivier Toscanit, a sokkoló hirdetések nagyhercegét is.
Levágott fej, csonka láb, csontvázkéz Sokszor a legvadabb ötletekből lesznek a legsikeresebb kampányok. Nem mindennapos, hogy egy fodrászszalont hirdető plakáton egy kéz a copfjánál tart egy lenyisszantott női fejet, amely alatt a szöveg ennyi: „Levágta az X fodrászat”. Ugyancsak meghökkentő, amikor egy csontvázkéz tartja a piacra bevezetni kívánt töltőtollat, netán egy amúgy igen csinos, ám féllábú hölgy reklámozza a vízhatlan gumicsizmát.
Leállította kampányát a világcégNemzeti érzelmeket sértett a Burger KingKiverik a biztosítékot a szexista hadjáratokOlvasásra és orális szexre hív a plakátIllegális szert szedett, patkányt rókázottTörök Hanna