Celeb

Pornóval támadt a gyerekekre a kólagyár

Létrehozva: 2010.07.25.

Hitler arcképébe bújt AIDS-vírus, önmagát levágott fejjel hirdető fodrászszalon, patkányt felöklendező beteg: csak három példa a közelmúlt nagy felháborodást kiváltó hirdetései közül. Vajon meddig lehet feszíteni a húrt?

Toscani, a botránykampányok hercege Véráztatta katonai ruha, AIDS-ben haldokló emberek fotója, még véres újszülött csecsemő képe, siralomházban a kivégzésüket váró elítéltek – hosszasan lehetne még sorolni a Benetton sokkoló reklámjait. A zseniális „United Color of Benetton” szlogenre épített meghökkentő fotók világhírnévhez segítették nemcsak a céget, de Olivier Toscanit, a sokkoló hirdetések nagyhercegét is.

Levágott fej, csonka láb, csontvázkéz Sokszor a legvadabb ötletekből lesznek a legsikeresebb kampányok. Nem mindennapos, hogy egy fodrászszalont hirdető plakáton egy kéz a copfjánál tart egy lenyisszantott női fejet, amely alatt a szöveg ennyi: „Levágta az X fodrászat”. Ugyancsak meghökkentő, amikor egy csontvázkéz tartja a piacra bevezetni kívánt töltőtollat, netán egy amúgy igen csinos, ám féllábú hölgy reklámozza a vízhatlan gumicsizmát.



Leállította kampányát a világcég





Nemzeti érzelmeket sértett a Burger King







Kiverik a biztosítékot a szexista hadjáratok






Olvasásra és orális szexre hív a plakát





Illegális szert szedett, patkányt rókázott




Török Hanna
Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek