Pornóval támadt a gyerekekre a kólagyár

PUBLIKÁLÁS: 2010. július 25. 13:00
Hitler arcképébe bújt AIDS-vírus, önmagát levágott fejjel hirdető fodrászszalon, patkányt felöklendező beteg: csak három példa a közelmúlt nagy felháborodást kiváltó hirdetései közül. Vajon meddig lehet feszíteni a húrt?
Toscani, a botránykampányok hercege Véráztatta katonai ruha, AIDS-ben haldokló emberek fotója, még véres újszülött csecsemő képe, siralomházban a kivégzésüket váró elítéltek – hosszasan lehetne még sorolni a Benetton sokkoló reklámjait. A zseniális „United Color of Benetton” szlogenre épített meghökkentő fotók világhírnévhez segítették nemcsak a céget, de Olivier Toscanit, a sokkoló hirdetések nagyhercegét is.

Levágott fej, csonka láb, csontvázkéz Sokszor a legvadabb ötletekből lesznek a legsikeresebb kampányok. Nem mindennapos, hogy egy fodrászszalont hirdető plakáton egy kéz a copfjánál tart egy lenyisszantott női fejet, amely alatt a szöveg ennyi: „Levágta az X fodrászat”. Ugyancsak meghökkentő, amikor egy csontvázkéz tartja a piacra bevezetni kívánt töltőtollat, netán egy amúgy igen csinos, ám féllábú hölgy reklámozza a vízhatlan gumicsizmát.



Leállította kampányát a világcég





Nemzeti érzelmeket sértett a Burger King







Kiverik a biztosítékot a szexista hadjáratok






Olvasásra és orális szexre hív a plakát





Illegális szert szedett, patkányt rókázott




Török Hanna
Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.