A Lidl ecseri logisztikai központjában mutatták be azt a mozgó üzletként működő kisbuszt, amely olyan kisebb vidéki településekhez juttathatja el az áruházlánc termékeit, ahol nem működnek üzletek. Ezzel várhatóan mindenki jó áron juthat hozzá jó minőségű termékekhez.
Az AC/DC 'Thunderstruck' című számra hullott le az óriási lepel a Lidl furgonról, így mutatkozott be a közönség előtt.
A tervek szerint október 17-től indul útnak a Lidl mozgóboltja. A furgon 48 magyarországi kistelepülésre látogat majd el, ezeken összesen 28 ezer ember lakik. A legkisebb megcélzott település a mindössze 100 fős Vekerd lesz, de a legnagyobbnak számító település, ahová megy Alsószentmárton, ahol alig több, mint 1200 ember él.
Ahogy a meglévő üzleteinket látogatva jártam a vidéket, két üzlet között feltűnt, milyen hosszú ez az út és közben nincs egy boltunk sem, viszont több kisebb települést is láttam. Felmerült bennem a kérdés; hogyan tudnánk eljutni ezekhez a vásárlókhoz? Arról tudtam, hogy járnak mozgó boltok ezeken a településeken, viszont magasabb áron kínálják a termékeket. Innen jött az ötlet. Egy tízfős csapattal dolgoztuk ki ezt a projektet, minden szakterületről volt egy kolléga. Lelkesek voltak, a munkánknak hála most már az egész szervezet ismeri ezt a kezdeményezést
– nyilatkozta a Borsnak Szlavikovics Zita, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
A termékek ugyanolyan áron lesznek elérhetőek a furgonnál is, mint az üzletekben. Az őszi időszak után az élelmiszerlánc bővítéseket tervez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.