A bolti pénztárosok az emberi viselkedés teljes skáláját ismerik. Tudják a hagyományos lopási módszereket, és azt is, hogyan kell kezelni az udvariatlan vásárlókat. A mindmegette.hu összegyűjtött néhány dolgot, amit a pénztárosok el szeretnének mondani vevőiknek.
A lopásnak sok jól bevált trükkjei vannak, mostanában azonban elszaporodott 3 lopási módszer. Az akciós, narancssárga címkével leértékelt termékről leszedik a címkét és átragasztják egy másik, hasonló, de drágább árura. A pénztárosnak sok embert kell kiszolgálni, ráadásul minél gyorsabban, ezért ilyen trükkel próbálják őket kicselezni. Sokszor a vásárlók kevesebb számú pékárut mondanak a kasszásnak, mint amennyit tényleg a zacskóban van. Esetleg nem teszik a szalagra a hasonló kinézetű, de drágább terméket, és azt mondják, mindegyik ugyanolyan.
Vannak olyan viselkedések, amelyeket a dolgozók ki nem állhatnak, jó okkal. A járvány után elfogadhatatlanná vált, hogy valaki megnyalja az ujját, és úgy számoljon pénzt a kasszásnak. A dolgozóknak egész nap árukat és pénzt kell kezelniük, amik sok ember kezén átmentek már, ezért a higiénia minden fél részéről nagyon fontos. Ne a táska mélyéről, a melltartóból vagy a nadrág zsebéből gombóccá áll pénzt vessük oda az eladónak, ezt kérik a kasszások. Ha ezeket a viselkedéseket kerüljük, akkor udvariasnak tartanak majd minket a bolti eladók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.