Fontos

A fogyasztóvédelmi konzultációban való részvételre buzdít a szakhatóság

Létrehozva: 2025.05.07.

A fogyasztóvédelmi online konzultációban való részvételre buzdít a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság elnöke Facebook-videójában.

Német-Weingartner Lilla, a hatóság elnöke a Facebook-videóban hangsúlyozta: a jogszabályokat minden szolgáltatónak be kell tartania!

Az állampolgárok jogos elvárása a gyors és hatékony ügyintézés. Mindig fontos a párbeszéd is: a cél nem a büntetés, hanem az, hogy időben felvegyék a telefont, s mindenki választ kapjon a kérdésére.

Most ön is elmondhatja a véleményét arról, hogy a hatóság szigorúbban lépjen-e fel azokkal a szolgáltatókkal szemben, amelyeknél a telefonos ügyintézés nem kezdődik el a jogszabályban előírt időn belül. Töltse ki a fogyasztóvédelmi konzultációt a fogyved.kormány.hu oldalon! Közös ügyünk a fogyasztóvédelem!

 - mondta Német-Weingartner Lilla.

A Facebook-oldalon olvasható, hogy egyetlen szolgáltató sem várakoztathatja az ügyfeleit 5 percnél tovább a telefonos ügyintézés során. Jogszabály írja elő ugyanis, hogy az érdemi ügyintézésnek mennyi időn belül kell elkezdődnie.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek