Bizarr félreértés: egy vadidegen babájával az ölében kellett utaznia

légitársaság
PUBLIKÁLÁS: 2024. december 30. 19:45
A hosszú utazások megterhelők lehetnek, ezért sokan fizetnek plusz pénzt jobb ülőhelyekért. Ahogy azt azonban a következő eset is mutatja, a légitársaságoknak néha más elképzeléseik vannak, még akkor is, ha már kifizetted a helyet, és készen állsz az utazásra.

Vannak olyan helyzetek, amikor egy hosszú utazás előtt úgy gondoljuk, már mindenre felkészültünk, aztán valami mégis áthúzza a számításainkat. Egy ausztrál nő is hasonló helyzetbe került, amikor órákat kellett úgy utaznia egy repülőgépen, hogy egy ismeretlen csecsemő ült az ölében.

Sokan fizetnek plusz összegeket, azért hogy kényelmesebben utazzanak a repülőn, de még ebben az esetben is előfordulhatnak félreértések.
Sokan fizetnek plusz összegeket azért, hogy kényelmesebben utazzanak a repülőn, de még ebben az esetben is előfordulhatnak félreértések  (Képünk illusztráció) Fotó: Pexels.com

A 19 éves Lily Winward elárulta: az Etihad Airways légitársasággal repült vissza egy athéni atlétikai versenyről, amikor a járat leszállt egy pihenőre az Egyesült Arab Emírségekben. A légitársaság személyzete azt mondta neki, hogy a gép túl van foglalva, így egy szállodában fogják elhelyezni a következő járatig. A fiatal lány nem érezte biztonságosnak, hogy az éjszaka közepén egy ismeretlen helyen elhagyja a repülőteret, és egy másik utas is zaklatta, hogy szálljon be egy taxival vele és menjenek el a hotelba.

Ideges voltam. Sírtam és azt mondtam: „Csak haza akarok menni; nem érzem magam biztonságban, ha szállodába megyek, különösen, ha ez a srác zaklat!"

A helyzet következtében pánikrohamot kapott, majd a légitársaság munkatársai közölték vele: mégis fel tud szállni a gépre, de osztoznia kell egy csecsemővel az ülésen. Az út hátralévő részét, ami egy 15 órás időintervallumot ölelt fel, egy ismeretlen gyermekkel az ölében töltötte a fiatal lány.

Nem volt megelégedve a megoldással, így felvette a kapcsolatot légitársasággal.

Azt gondolom, ez nem megfelelő egy olyan embernek, aki 3000 dollárt fizetett egy helyért. Ennek nem szabadna megtörténnie.

A légitársaság persze nem válaszolt sem Lily, sem az utazási ügynöke üzenetére sem. A történetet megosztó Unilad is felkereste őket, de választ ők sem kaptak.

 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.