A közösségi médiában már több ezer kép bizonyítja, hogy a tartalomgyártók a főváros szebbnél szebb pontjait mutatták meg követő táboruknak. Az ügy kapcsán lapunk megkereste a Magyar Turisztikai Ügynökséget is.
„Az Y és Z generáció tagjait, médiafogyasztási szokásaik miatt egyre kevésbé lehet elérni a klasszikus marketingeszközökön keresztül. Ez vezetett ahhoz, hogy a Budapest Influencer Trip keretében neves, nemzetközi influenszerekkel működjünk együtt, hiszen ők a közösségük úti cél választását is hatékonyan befolyásolhatják” – emelte ki Miklós István, a Magyar Turisztikai Ügynökség marketingvezetője. Hozzátette, a Budapest Influencer Trip az MTÜ tavaszi forgalomösztönző kampányának része és bár Budapesttel ragadja meg a nemzetközi turisták érdeklődését, az integrált marketingkampány az egész országra, mint sokszínű úti célra irányítja a figyelmet.
A Magyar Turisztikai Ügynökség tájékoztatása szerint meghívásukra a 14 országból érkező mintegy 50 nemzetközi és több mint 100 hazai influenszer összesen több mint 155 millió Instagram és 176 millió TikTok követőt ér el világszerte. A háromnapos akció minden korábbinál nagyobb megjelenést biztosít hazánk számára a közösségi médiás felületeken. Ilyen nagyhatású és újtípusú marketingaktivitásra eddig Európában is csak elszórtan volt példa.
Sőt! A meghívott szereplők a három nap folyamán egy rendhagyó filmforgatáson vesznek részt, amelynek keretein belül közel 100 fős stáb és 5 drón követi a mintegy 50 nemzetközi véleményvezér minden lépését a főváros ikonikus helyszínein.
Budapest népszerűsítésére olyan világhírű tartalomgyártók mondtak igent, a Victoria's Secret modell Frida Aasen vagy a több, mint nyolc millió insta követővel rendelkező divatblogger, Olivia Palermo.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.