Elképzelhető, hogy a régi reklámok már furcsának, esetleg nevetségesnek tűnnek, de annyi biztos, generációk nőttek fel kedvenc márkáik szlogenjein, sokszor úgy is, hogy a rímek finoman szólva is erőltetettek voltak.
Elég bátor vagy, hogy nekifuss reklámkvízünknek?
0–3 pont: Talán túl fiatal vagy ezekhez a reklámokhoz, sebaj, a neten utánanézhetsz a múltnak!
4–6 pont: A retró reklám műfaja nem az erős oldalad. Vagy csak jobban érdekelt a Delta?
7–8 pont: Ha jól szórakoztál, és jólesett nosztalgiázni, nézz utána a többi szlogennek is!
9–10 pont: Gratulálunk, nagyszerűen ismered ezeket a szlogeneket!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.