Justin Bieber egy sötétkék Rhys kabátban, Párizsban ünnepelte a születésnapját, feleségével, Hailey-vel, a Pax elnevezésű farmerdzsekiben pedig új lemezét mutatta be Los Angelesben. A világhírű énekes és szupermodell felesége imádnak öltözködni, és ha tehetik egyedi, minőségi darabokat választanak.
A sort Alicia Keys folytatja, a gyönyörű énekesnő szintén Nanushka 2021-es tavasz-nyár kollekciójának darabját, egy vegán bőr nadrágot és egy vegán bőr topot választott. Drake, a kanadai rapper pedig Alicia Keyshez hasonlóan a vegán bőr mellett tette le voksát, az előadó egy barna ingben jelent meg a nyilvánosság előtt.
Nem ez az első eset, hogy világsztárok a Nanushka márka mellett teszik le a voksukat, korábban például már Emma Watson vagy Jennifer Lawrence is a magyar tervező ruháit választották egy-egy fotózásnál. Sándor Szandra és a Nanushka lendülete tehát töretlen, kíváncsian várjuk, kit láthatunk legközelebb a magyar márka legújabb darabjában.
A tizenöt éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott a Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába.
A Nanushka márka azóta 60-ról 500-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát a világon 50 országban és a 2016-os 335 millió forintos árbevétellel szemben 2018-ban már 2.6mrd Ft árbevételt és 300M Ft pozitív EBITDA eredményt, míg 2020-ban – a koronavírus okozta világgazdasági helyzet ellenére – már 7 milliárd forint árbevételt ért el.
A Nanushka a Financial Times leggyorsabban növekvő európai vállalatok ezres listájának 68. helyén áll.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.