Talán sokakat meglep, hogy az említett 32 millióból minden második koronavírus-keresés tavaly áprilisban futott be, egy hónappal az egész ország lezárása után. Hogy melyek a fertőzés tünetei, az másfél millió keresést indukált egy év alatt, a koronavírus-teszt (és különböző keresési változatai) viszont csak bő egymilliót – némileg kevesebbet, mint a mobilok között legnépszerűbb iPhone 11.
Az előző évben ezek voltak a top keresési témák: maszk, szájmaszk, fradis maszk, álláslehetőség futároknak, online ügyintézés, visszaeső utazás, filmnézés és kenyérsütés is otthon.
Amennyiben bővebben érdekel, hogy ezekben a témák miért voltak annyira felkapva 2020-ban, akkor keresd hétfői Metropolt a terjesztőknél, vagy látogass el a metropol.hu-ra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.