Emi nagyon sokoldalú kislány, jól tanul, gitározik és énekel, macskákat és kutyákat ment önkéntesként. De háromévesen beleszeretett a benzingőz világába, ami azóta sem ereszti, autóversenyző, pontosabban raliversenyző szeretne lenni. Mondhatni beleszületett ebbe az egészbe, hiszen édesapja motocross versenyző volt, kislányát magával vitte az edzésekre. Felültette maga elé, egyszer megugrotta vele a 15 méteres asztalt, akire a kislány azt mondta: még egyszer! Emi még nem volt kétéves, amikor quadra ült, abba már távleállítót kellett építeni.
Háromévesen már motorozott, de szülei ezt túl veszélyesnek találták, ráadásul az orvos javaslatára ezt abbahagyta, hogy védje a gerincét.
Három múlt, amikor a raliversenyző Vogel Adrienn megautóztatta egy jótékonysági eseményen, azóta van a rajongás, ő a példaképe, a bálványa, olyan szeretne lenni, mint ő.
– mesélte Talabér Attila, a büszke édesapa. – Hatalmas szerencse, hogy Adrienn és pártfogója, Jobbágy Ákos mindenben segíti Emi felkészülését, hogy álma valóra váljon.
Emi két éve kapott egy Subaru homokfutót, de az nem volt alkalmas arra, hogy fejlesszék a tudását. Több szakértő is potenciált látott benne, és Jobbágy Ákos ötlete volt, hogy üljön be a szimulátorhoz gyakorolni, ami egyből jól ment neki.
Az a nagy álmom, hogy 11 évesen bemutatkozhassak profi aszfaltversenyen
– árulta el Emi.
– Addigra a gokarttal megszerzem az aszfalt rutint, és az F1 Hungary ligával edzek a felnőttekkel és indulok versenyeken is, volt olyan, hogy 19 versenyzőből a hetedik lettem, én vagyok a legfiatalabb. A ligavezető Szélig Dániel az edzőm, aki sosem finomkodik velem, mindig kőkeményen kritizál, amikor valamit rosszul csináltam, és ez sokat segít!
Az biztos, nem adom fel az álmom, mindent megteszek, hogy valóra váljon!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.