Az atyának jelenleg már több mint 81 ezer követője van, amit január közepén ért el, írja a Metropol.
Alig egyperces rövidfilmjei már 1,4 millió kedvelést gyűjtöttek.
Mindegyik filmnek rövid, de a tartalmat gondosan meghatározó címe van, vagyis pontosan tudjuk miről lesz szó. Leglátogatottabb kisfilmje mégis valami egészen más.
"A vicces sztorik első része már több mint 1 millió megtekintéssel büszkélkedhet.
Rájöttem, hogy nem hétköznapi tanításra vágynak a nézők, igazságokat kell átadni meglepő, megjegyezhető vagy hétköznapi formában.
S így beszéltem a gyónásról mosogatás közben, vagy a kimosott pénzzel arról, hogy „ne adjuk fel”!„ -mondta el büszkén lapunknak a Tik-tok népszerű lelkipásztora.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.