Rodrigo Alves, aki Ken babává, majd Barbie-vá operáltatta magát, a gyerekvállaláson gondolkodik

Rodrigo Alves, aki Ken babává, majd Barbie-vá operáltatta magát, a gyerekvállaláson gondolkodik

Ken baba
PUBLIKÁLÁS: 2020. március 10. 19:30
A plasztikai sebészek igazi kedvence Rodrigo Alves. A férfi azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy néhány éve Ken babává műtette magát. Most már teljesen másra vágyik.
Bors

650.000 font elköltése és 60 műtétet után igazi emberi Ken babává változott a 36 éves, eredetileg São Paulóban született volt légiutas-kísérő.

Ám a jelenleg Jessica nevet használó férfi újabb 100.000 fontot készül elkölteni, hogy ezúttal Barbie váljon belőle. De ezzel a tervével párhuzamosan az anyaság gondolatával is kacérkodik Rodrigo. 

Egy nyilatkozata szerint mindig is nőnek érezte magát, de idővel sikerült elnyomnia magában ezt az érzést

Miután Ken lettem, egy ideig boldog is voltam az új bőrömben. De most újra előjött az érzés, hogy inkább Barbie személyisége tudna igazán boldoggá tenni. 

Tudom, sokakat megrémiszthet ez a különös gondolatmenet, de azt érzem, most még változtathatok az életemen. Tavaly novemberben kértem meg az orvosokat, hogy kezdjenek átváltoztatni nővé. Idén januárban több nemváltoztató műtéten is átestem. Ezek a beavatkozások nagyon költségesek voltak és rengeteg fájdalommal is jártak. 

De most ha a tükörbe nézek, akkor végre egy boldog embert látok, így váltam igazán teljessé.

A bő hat évvel ezelőtti Ken babává átalakulás óta számtalan online és offline felületen is feltűnt Rodrigo. Akinek sikerült személyesen is találkozni vele, azok mind egy félénk de nagyon udvarias emberről számolt be. A mai Jessica a beszámolók szerint sokkal magabiztosabb de ugyanolyan udvarias, mint korábban volt.

Több barát szerint már a gyerekvállalás gondolata is felmerült nála. De egyenlőre a saját maga boldogságát szeretne megélni Rodrigo.

via

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.