– Egyedülálló kihívás volt egy olyan mezsorozat kidolgozása, amely sikeresen közvetíti a futball nyers érzelmeit és azok egyesítő erejét. A kreatív folyamat kezdetén kézi rajzokra összpontosítva dolgoztunk, ezek lehetővé tették számunkra, hogy emberi és érzelmi szempontból kifejezőbb legyen, amit létrehozunk.
Elégedettek vagyunk a végeredménnyel, mert úgy gondoljuk, hogy a művészet és a futball világának egyesítése sikeres volt – mondta Jürgen Rank, az Adidas vezető tervezője.
A mez színeiben a magyar lobogó köszön vissza, a mintát pedig a Duna áramlása ihlette. Hő- és légáteresztő illetve az anyaga 100% újrahasznosított poliészter.
Az új mez november 15-én, az új Puskás Aréna nyitómeccsén, a Magyarország–Uruguay mérkőzésen lesz először látható. Később ugyanitt meg is lehet vásárolni a vadíjú felszerelést.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.