Az étteremlánc némileg felfrissítette profilját, ami abban nyilvánult meg, hogy az ikonikusnak számító korábbi logójuk helyett egy virtuálisan megtervezett férfit neveztek ki a márka arcának. Eddig a csirkéző-lánc alapítója, Harland David Sanders volt, aki visszamosolygott a vásárlókra a kosarakról, mostantól viszont egy divatos Instagram influencer, aki ráadásul nem is létezik.
A pontosan megtervezett (új) Sanders ezredes izmos, tetovált és idejekorán megőszült, de természetesen van egy (szintén virtuális) barátnője is. Az ezredest láthatjuk utazni a privát gépén, illetve lovagolni, azaz megvalósítani az álmait, miközben természetesen csirkét is árul.
Ez persze a kelleténél jóval több volt az elkötelezett rajongóknak, akik úgy gondolják, az újítással teljesen megváltoztatták a márkáról kialakult eddig képet.
(via)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.