Nincs magyar nyelvű használati, kezelési útmutató, se magyar nyelvű menü, se gyártói garancia – ezekkel a problémákkal keresik fel leggyakrabban a Budapesti Békéltető Testületet azok, akik internetes webáruházakból vagy kisebb boltokból vásárolnak mobiltelefont. A testület szerint a panaszok alapja az, hogy olyan készüléket vesznek meg, amelyet nem a magyar piacra szántak. Erre pedig az eladók nem hívják fel a figyelmet. A reklamációk során ezek a kereskedők azzal védekeznek, hogy ők nem is ígértek semmit a telefon hirdetésében. A testület olyan panasszal is találkozott, hogy a menü csak kínaiul volt elérhető.
Vajon mit tehetünk, ha befürödtünk? Amennyiben elutasítják a reklamációt, fordulhatunk a békéltető testületekhez, a fogyasztóvédelmi egyesületekhez vagy fogadhatunk ügyvédet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.