Megállíthatatlanul szeli a vizeket a magyar divatipar zászlóshajója, a Nanushka. Köszönet Sándor Szandrának és csapatának, Budapest – és ezzel Magyarország – felkerült a divatipar térképére. Ahogyan arról a Bors már korábban beszámolt, a Nanushka márka óriási sikert aratott a múlt héten New Yorkban.
– A kollekció és a prezentáció kiváló visszajelzéseket kapott mind a buyerek, mind a sajtó részéről. Nagyon erős kollekciónak tartották és pár órával a kollekció bemutatása után rengeteg megkeresést kaptunk fotózásokra – mesélte büszkén lapunknak a múlt héten Sándor Szandra.
A magyar divattervező egyáltalán nem esett túlzásokba. A bemutatót követően a világ legnagyobb és legismertebb divatlapjai sorra mutatták be online felületeiken a Nanushka 2019-es Totem nevet viselő tavaszi-nyári kollekciójának darabjait. A Vogue, az Elle, a Harper’s Bazaar és a Marie Claire is úgy gondolta, hogy foglalkozniuk kell a kollekcióval. Sőt! A Vogue kizárólagosságot kért Szandráék csapatától, ők szerették volna elsőként bemutatni a kollekcióról készült fotósorozatot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.