Elképesztő marketingkampánnyal rukkolt elő az amerikai Domino’s pizzérialánc orosz leányvállalata. Elhatározták, annak, aki látványos helyre magára tetováltatja a pizzéria logóját, és megosztja a közösségi médiában, élete végéig, de legalább száz évig ingyen adják a pizzát.
Az akcióra az oroszok a vártnál jobban rákaptak: rövid idő alatt annyian varratták magukra az emblémát, hogy a cég kénytelen volt leállítani a felhívást – írja a Business Insider. Az eredetileg két hónaposra tervezett promóció így mindössze öt napig tartott. Végül 350 főnek ígértek pizzaellátmányt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.