A TV2 Csoport májusban is piacvezető

A TV2 Csoport májusban is piacvezető

TV2
PUBLIKÁLÁS: 2018. június 07. 18:11
Az év ötödik hónapjában a TV2, a TV2 Csoport és a TV2 kábelportfólió is piacvezető volt egész napon, a teljes lakosság körében, míg csoportszinten a másik fontos korcsoportban is beérte versenytársát: 18-59-ben csupán 0,1 százalékpont az RTL Magyarország előnye. A BL döntő után a három legnézettebb műsorral szintén a TV2 büszkélkedhet (4+).
Bors

Májusban a TV2 növelni tudta főműsoridős átlagát mindhárom fontos célcsoportban (18-59: +1,15 százalékpont / teljes lakosság: +1,46 százalékpont / 18-49: +1,29 százalékpont), míg az RTL Klub A Fal visszahozatalával sem tudta megtartani áprilisi eredményeit. (18-59: -0,24 százalékpont / teljes lakosság: -0,14 százalékpont / 18-49: -0,19 százalékpont). A kereskedelmi csatornák között a Top3 piacvezető műsort is a TV2 szállította a hónapban, a négy évesnél idősebbek körében A Nagy Duett május 13-i, a Tények május 21-i és a Bezár a bazár május 17-i adásai foglalják el a képzeletbeli dobogót. A toplistás két szórakoztató műsort az IKO Műsorgyártó készíti a TV2 Csoport megbízásából.

Kiemelkedő teljesítménnyel büszkélkedhet a cégcsoport kábelportfóliója, mindhárom kiemelt célcsoportban legyőzte az RTL kábeleit, a legjelentősebb különbség itt is a teljes lakosságnál mutatkozik, ahol 2 százalékpont a TV2 kábelcsatornák előnye a konkurenskábelcsaláddal szemben (13.2% TV2 kábelek - 11,2% RTL kábelek)
A teljes portfóliót vizsgálva elmondható, hogy a tavalyi év azonos időszakához képest (2017. május vs. 2018. május) a TV2 Csoport piaci részesedése jelentősebben nőtt a teljes lakosság körében mind teljes napon (+3,19 százalékpont), mind főműsoridőben (+3,83 százalékpont), míg ugyanezen időszakban az RTL Magyarország átlagos havi közönségaránya visszaesést mutat (főműsoridő -2,13 százalékpont, egész nap -1,56 százalékpont. Köszönhetően a jelentős programinvesztíciónak mind a főcsatorna, mind a kábelek tekintetében, a tavaly ilyenkor prognosztizált nézettségi eredmények mára megvalósultak és 18-49-ben, valamint 18-59-ben is minimálisra csökkent a különbség a TV2 Csoport és legfőbb konkurense közt (18-59 0,1%, 18-49 0,4%)

Forrás: Nielsen Közönségmérés, valósidejű nézettségi adatok

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.